PRISTATYMO SĄLYGOS

  •  Klientas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
  •  Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis yra pateikiamas suformavus užsakymą. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats Klientas.
  • Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui Lietuvoje per 3-9 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip.
  • Prekių kiekį ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta.
  • Visas pastabas dėl akivaizdžių Prekių trūkumų Klientas privalo pareikšti raštu priimdamas Prekes. Pretenzijas dėl Prekių paslėptų trūkumų Klientas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo Prekių gavimo dienos. Kitaip laikoma, kad preke Klientas patenkintas ir neturi jokių priekaištų Pardavėjui.
  • Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą. Klientas sutinka, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
  • Klientui apmokėjus už Prekes Pardavėjas Klientui išsiunčia sąskaitą faktūrą.
  • Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Klientui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
  • Užsakymai priimami kasdien, tačiau vykdomi tik darbo dienomis.

Užsakymai Lietuvos teritorijoje gali būti pristatomi per kurjerių tarnybas.

  • Nemokamai prekes atsiimti galima Pramonės pr. 4, Kaunas, Lietuva (Įvažiavimas iš Chemijos gatvės. Google maps programėlės paieškos lange rašyti – Dauksta arba naudoti nuorodą https://goo.gl/maps/iUtVUuynQFRAomYc6). Prieš atsiimant prekes patartina iš anksto susisiekti su mumis telefonu +370 600 23408.
  • Priimdami prekę patikrinkite pakuotę ar ji nėra pažeista. Jei pakuotė pažeista, privalote tai atžymėti siuntos priėmimo – perdavimo dokumente (važtaraštyje). Pasirašius šiame dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista. Jeigu matote, kad prekė sugadinta ar gali būti sugadinta, prašome tokios prekės nepriimti ir susisiekti su mumis.